  • Data: 2009-12-30 20:30:20
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hhgam2$heq$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem o co chodzi, ale na pewno trudniej złapać ptaki w locie z
    > toważystwem księżyca i przy dobrym świetle niż wyjść na ulicę i
    > fotografować statyczne reklamy :P

    Adam chcial Ci pomoc, a Ty taki nieuprzejmy ;)
    Ale jesli nadal nie wiesz o co chodzi, to moze podpowiem. Malo kto klika
    tutaj na skracane linki (bo nie zawsze ma sie pewnosc do czego tak na prawde
    one prowadza). Dlatego lepiej wrzucac pelny link, nawet jesli jest dlugi.
    Poprawnie skonfigurowane czytniki nie powinny go polamac.

    I tak BTW... nie zawsze lepsze zdjecie to to, ktore trudniej zrobic ;)

    Qkam