  • Data: 2009-12-23 08:14:35
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybór kadru to nie tylko wybór kierunku i kąta patrzenia aparatu, to
    > również wybór punktu widzenia, nie mówiąc o wyborze momentu (elementy
    > ruchome, światło). Więc ta optymalność kadru w panoramie nie jest taka
    > automatyczna, jak się wydaje.
    >
    > --
    > Mirek

    dokladnie tak jest
    panorama rowniez moze byc estetyczno - artystyczna.
    To stosunkowo mloda dziedzina , ale jestem przekonany ze takie prace
    sa gdzies w sieci do odnalezienia.

    Wcale nie musi byc wylacznie w celach ewidencyjno-poznawczych.

    Efekty reklamowe sa podobno znaczace.
    jeden z hoteli w niemczech chwali sie , ze odkad zrobili przewodnik
    panoramiczy i umiescili go w sieci ilosc zamowien wzrosla o 46 %