  • Data: 2009-12-22 17:42:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 15:43:51 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Eee... chyba ''a bo tak'' :)
    > Nie wiem jaka jest moda obecnie, ale chyba krzywo i winiety, a nie nieostro.

    Aha, to ja robię modnie, bo zawsze mi trochę krzywo wyjdzie, a winietki
    robi obiektyw, tak sam ze siebie.
    Tyle, że nie żartowałem, fotki są nieostre, nawet tam gdzie tylko kawałek
    planu (chyba) miał być ostry, to też nie jest. Ogladałem wiele twoich
    pejzażyków i pozostaję pod wrażeniem. Czego o powyższym powiedzieć nie
    umiem. Dlatego pytam, o co chodzi?
    Piotr