  • Data: 2009-12-22 16:19:59
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" napisał
    > niczego nie zmienialem
    > dzialaly i dzialaja.
    > -----------------
    > Zrób wszystko jak "Panorama - test" - to działa jak powinno (chociaż nie
    > rozumiem po co otwiera nowe okno).

    panorama test nie jest osadzona w html

    jest dokladnie tak samo jak przed tygodniem goly plik swf, kiedy to
    kilku "oblatanych w komputerze" podnosilo larm z tego powodu.
    otwiera sie dodatkowe okno , po to by mozna bylo je zamknac jednym
    kliknieciem i jestws od razu w panoramach.
    to nie ma istotnego znaczenia. bez problemu mozna to wylaczyc , ale
    wowczas jesli omylkowo nacisniesz znak zamkniecia okna zamkniesz cala
    home page.
    -----------------------------

    Warto by było abyś zwrócił uwagę na jedną kwestię.
    Sposób działania pewnych rzeczy już się utarł i warto się dostosować, a nie
    wymyślać jakąś kwadraturę koła.
    Chcę zobaczyć panoramę - to chcę ją jednym kliknięciem otworzyć w tym samym
    oknie, a nie gimnastykować się z zamykaniem innych okien czy dyrygowaniem
    przeglądarce co chcę zrobić.
    Po jakiego grzyba ma mi to otwierać kolejne okno ? target="_blank" ma sens w
    innych przypadkach ale nie w tym akurat.
    Ja (i podejrzewam nie tylko ja) mam jedno okno z licznymi kartami, nie
    potrzebuje kolejnej, a jak potrzebuję to sam sobie ja otwieram.

    Poza tym - jak Ty te odsyłacze porobiłeś ???
    "Naciśnij poniżej" - co naciśnij poniżej ?
    Zamiast przycisku dajesz jakiś bezsensowny napis w kolorze #ffffff ???
    A użyj na link choćby tego obrazka, który pokazuje podgląd panoramy.
    Chyba, że taką kaszanę robi automat - to wtedy inna sprawa (lepiej rzuć go w
    p***u), ale jeśli sam to rzeźbisz to weź poświęć chwilę i popatrz jak
    działają inne serwisy i wyciągnij wnioski.

    I nikt nic omyłkowo nie zamknie - nie wiem jak na klawiaturze fortepianu ale
    na komputerze przypadkiem się tego nie robi.

    adam