  • 61. Data: 2010-01-05 19:04:25
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:
> [...]
    > czyli panorama w stanie szczatkowym , rozbudowywana w miare uplywu
    > czasu.
    >
    > przewaga plikow nie osadzonych w html tutaj jest taka , ze wielkosc
    > okna panoramy dopasowuje sie automacznie do wielkosci monitora
    > w html - do zdefiniowanej uprzednio okreslonej wielkosci ,.nie che mi
    > sie pisac dlugiego programu. 3-4 linijki w html wystrczaja do
    > eleganckiego osadzenia.
    >
    > nie ma absolutnie zadnej potrzeby osadzania w html .
    >
    > Jesli cos sie nie otwiera to jest to kwestia aktywnych blokad w
    > opcjach interent / bezpieczenstwo u kazdego indywidualnie.

    nie rozumiesz nadal. Choć już ci wyszło pokazanie takie, że klikiem się
    otwiera co uważam za sukces :)

    Osadzanie w html _jest_istotne_, bo nie wiem, czy oglądałeś swoje
    panoramy na monitorze np. 24cali ? Otóż nie osadzając w html przy
    odpowiednio małej panoramie ona się rozciągnie na całość ekranu, co przy
    rozdzielczości 1900px może wyglądać nieładnie (pixeloza). Dodatkowo
    niektórzy mają monitory o proporcjach 3/4 a niektórzy panoramiczne - i
    wtedy ci drudzy mają np. panoramę rozciągniętą.
    Poza tym skalując swf w przeglądarce zdajesz się na lepsze lub gorszy
    rendering bitmapy przez przeglądarkę - ładniej to wygląda jak zrobisz to
    np. w photoshopie i pokażesz gotową - zadeklarowaną wielkość - bez
    skalowania przeglądarkowego.

    Nie chodzi również o szybkość wczytywania pliku, bo nie każdy ma tak
    samo kiepskie łącze jakie sugerujesz. Ja mówiłem, że mam do dyspozycji
    ponad 110-120 Mbitów łącza i naprawdę nie ma znaczenia szybkość
    ładowania (dla mnie).

    Natomiast fakt - teraz panoramy się ładują - i chętnie obejrzę ich więcej.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 62. Data: 2010-01-05 19:06:51
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    crazy bejbi pisze:

    > Natomiast fakt - teraz panoramy się ładują - i chętnie obejrzę ich więcej.

    pospieszyłem sie - żadna z panoram jesiennych się nie otwiera :)

    Wojtek