  • 51. Data: 2009-12-20 15:00:46
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: matczar <t...@g...com>

    W dniu 2009-12-19 17:24, XX YY pisze:
    > nie o html chodzi - wogole nie
    > tych pare linijek nie przedstwia wiekszego problemu.
    > nie mam ochoty na trwonienie czasu na zarzadzanie strona WWW dla paru
    > zdjec albo panoram.
    > skorka nie warta wyprawy.
    > jesli picasa da mozliwosc prezentacji panoram tak jak aktualnie zdjec
    > to wowczas tak zamieszcze . do tej pory bardzo odpowiada mi obecna
    > forma.

    Skoro masz konto na google, to do dyspozycji masz co najmniej dwie
    możliwości zamieszenia tych kilku linii HTMLa na sieci za darmo: na
    blogspocie albo na Google Witryny.

    --
    pozdr.
    matczar

  • 52. Data: 2009-12-20 20:54:59
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Skoro masz konto na google, to do dyspozycji masz co najmniej dwie
    > możliwości zamieszenia tych kilku linii HTMLa na sieci za darmo: na
> [...]

    dzieki za wskazowke . nie zagladalem tam nigdy .
    ta witrynie googla rzeczywiscie biegnie to szybko.
    troche czasu zajmuje zeby sie zorientowac jaka jest archtektura.
    na razie zajalem adres.
    nie mam czasu na babranie sie w umieszczaniu panoram gdyz na razie
    bawie sie czyms innym

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/

    ale moze rzeczywiscie bede tam panoramki umieszczal.

    mam pare erotycznych i to mocno sferyczno - erotyczne . mysle ze
    wszystkim sie teraz otworza pliki bez problemu .

  • 53. Data: 2009-12-20 21:50:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    test

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/strona2

    czy teraz panoramka sie wogole otwiera ?
    prosze wcisnac ten dlugi link i chwile czekac. u mnie sie otwiera i
    dziala normalnie . ale moze nie wszedzie ?

    jesli zadziala to pozniej poprawimy grafike strony.

    prosze o info .

    dzieki
    XXX

  • 54. Data: 2009-12-21 13:17:47
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
> [...]
    > dziala normalnie . ale moze nie wszedzie ?
    >
    > jesli zadziala to pozniej poprawimy grafike strony.

    Działa. Gratuluję Tobie i grupie że w końcu się udało przekonać ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 55. Data: 2009-12-21 13:49:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Dez., 14:17, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Działa. Gratuluję Tobie i grupie że w końcu się udało przekonać ;).
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    dzieki

    czy sa moze znane przypadki ze sie nie otwiera ?

  • 56. Data: 2009-12-21 20:09:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Działa. Gratuluję Tobie i grupie że w końcu się udało przekonać ;).
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    Musze Cie zaskoczyc.

    to co widziales to sa dokladnie te same pliki , ktore pokazalem na
    poczatku tego watku.
    nie sa osadzine w html.
    dzialaja dokladnie tak samo.
    dokladnie tak samo nalezy 2 razy kliknac by je otworzyc.
    poprzednio wskazalem link na dropboxie i potem otworz
    teraz wskazany przez mnie link na wlasnej stronie www w googlach i
    otworz , ktory jest ukryty pod zdjeciem.
    plik laduje sie dokladnie tak samo i tak samo dlugo.
    Ogladajacy nie ma teraz mozliwosci wyboru przegladarki - zostaje
    otwarty automatycznie uzywanym browserem.

    Ale zalaczylem tez pare plikow osadzonych w html.

    Plik laduje sie dokladnie tak samo jak poprzedni , jedyna roznica ze
    po otwarciu ukazuje sie natychmiast wynik ladowania na biezaca -
    czyli panorama w stanie szczatkowym , rozbudowywana w miare uplywu
    czasu.

    przewaga plikow nie osadzonych w html tutaj jest taka , ze wielkosc
    okna panoramy dopasowuje sie automacznie do wielkosci monitora
    w html - do zdefiniowanej uprzednio okreslonej wielkosci ,.nie che mi
    sie pisac dlugiego programu. 3-4 linijki w html wystrczaja do
    eleganckiego osadzenia.

    nie ma absolutnie zadnej potrzeby osadzania w html .

    Jesli cos sie nie otwiera to jest to kwestia aktywnych blokad w
    opcjach interent / bezpieczenstwo u kazdego indywidualnie.

  • 57. Data: 2010-01-05 18:25:24
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 14 of Dec 2009 20:27, XX YY wrote:

> [...]
    D863187B95DACD80A

    > sa normalne
    > zwykly ciag zerojedynkowy.
    > umnie hula w kazdej konfuguracji.

    Po prostu widzisz swój pępek.

    > jesli sciagniesz przez download

    Żeby ściągnąć trzeba mieć prawidłowo podane namiary na ściągane.
    Ty ich nie podajesz.

    > to moze jesli dopiszesz po nazwie
    > pliku .swf zadziala .

    Ja mógłbym dopisać, gdybyś podał jaka jest nazwa tego pliku
    i gdzie on jest.

    > potrzebujesz flasha

    Ja potrzebuję pliku. Może to być nawet zzipowany swf uuencoded
    i wysłany w postaci gifa przedstawiającego dalekopisową
    taśmę perforowaną. Dam radę, jeśli będę wiedział, gdzie
    ten plik jest.

    --
    nb

  • 58. Data: 2010-01-05 18:30:51
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 15 of Dec 2009 08:27, Janko Muzykant wrote:

    > Jesteś wielki!
    > (u mnie na ramdysku, ale w słowie wciąż jest dysku - teoria zatem się
    > broni :)

    > Blablabla...
    > Masz tu, pierdoło, przykład na osadzenie flesza w htmlu. Przepisz,
    > dokonaj przeróbek w wymiarach, nazwie pliku i skończ błaznować.

    A ja z Twoich osadzonych SWFów (klimaty niegdysiejszego Krakowa)
    powyrzucałem wymiary :-) Za małe były.

    --
    nb

  • 59. Data: 2010-01-05 18:43:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:
    > A ja z Twoich osadzonych SWFów (klimaty niegdysiejszego Krakowa)
    > powyrzucałem wymiary :-) Za małe były.

    Ten pierwszy to jest starsza rzecz, wypadałoby przekonwertować do flv,
    którego możesz powiększyć ikonką z paska.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 60. Data: 2010-01-05 18:54:58
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 16 of Dec 2009 08:10, XX YY wrote:

> [...]
    m16g2000yqc.googlegroups.com...

    > To oczywiste .
    > wniosek na zasadzie metody dowodowej - indukcji
    >
    > dziala u pierwszego osobnika majacego wspolczesny sprzet i
    > oprogramowanie (WSP) czyli u mnie

    Masz talon na papier toaletowy za sprzedaną makulaturę
    i po krótszym lub dłuższym wystaniu w kolejce
    tenże papier otrzymujesz.

    > dziala u dowolnego osobnika majacego WSP ( czyli u sprzatczki )
    > dziala u nastepnego osobnika majcego WSP

    Sprzątaczka i pól miliarda Chińdusów też ma owe talony.
    i po krótszym lub dłuższym wystaniu w kolejce
    tenże papier otrzymują.

    > a wiec na zasadzie indukcji wyciagam wniosek , ze dziala u
    > nieskonczonej liczby osobnikow majacych WSP czyli u wszystkich .

    Działa również w Libei Północnej, czyli u wszystkich.

    > Czy cos sie nie zgadza ?

    Ja mam dolary, euro i złotówki. Nie mam talonów.
    I ze wstydem muszę przynać, że nie mam nawet
    makulatury (tak wiem, powinienem jednak kupić gdzieś
    tę makulaturę). Na dodatek papier toaletowy kupuję
    w pobliskim sklepie. Za złotówki. Za euro tez można,
    ale za chińduskie i libeańskie talony - nie.

    --
    nb