  • Data: 2009-10-16 05:13:03
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/41 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Okt., 04:52, nb <n...@n...net> wrote:
> [...]
    /0/imgp1378_
    /0/imgp3486_

    > Jakoś nie mogłem uwierzyć w nieprzerabianie drugiego zdjęcia,
    > ale exif zdradził, że ostrość ustawiona na maxa.
    >
    > A propos. Ogromna większość publikowanych/linkowanych na p.r.f.c.
    > fotografii ma wycięte exify. Pewnie jest ku temu jakiś ważny powód.
    > Zadrośnie strzeżone tajemnica? Oszczędzanie kilobajtów transferu?
    > Tak się przyjęło? ... ?
    >
    > --
    > nb

    powod moze byc bardztiej trywialny.
    chetnie posluguje sie ze zwgledu na predkosc dzilania IFV. W opcjach
    jest mozliwosc wylaczenia lub pozostwienia exif-a.
    mimo ze wybralem zachowaj exif jednak nie zachowuje go . i nic nie
    moge zrobic , zwyczajnie nie zapisuje i nie chce mi sie robic
    dochodzenia dlaczego tak jest.