  • Data: 2009-09-16 15:41:29
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/37 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sep., 17:16, nb <n...@n...net> wrote:

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381598548873...

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381599745005...

    > np:http://lh5.ggpht.com/_mqeM6Cx79so/Sq9IdIRhRPI/AAA
    AAAAACFc/DlUGzQ6GAVo......

    > Podałeś link do strony, na której znajduje się obrazek,
    > i to właśnie strona wariuje, a obrazek - nie.
    >

    > nb

    przypuszczam , ze wiem na czym polega problem.
    z oryginalnego posta podany link odsyla do wlasciwej strony.

    natomiast jesli sie cytuje oryginalny post z podanymi linkami , to
    ulegaja one w cytacie obcieciu i w takiej sytuacji link podany w
    cytacie odsyla do pierwszego zdjecia w galerii.

    ale to raczej nie wina picasy . nie wiem jak temu zaradzic , to
    zalezy tez chyba od edytora ktorym ktos sie posluguje robiac cytaty i
    korespondujac z forum grupy. Byc moze srodkiem zapobiegawczym bylyby
    krotsze adresy , ale picasa adresuje automatycznie.
    sprawdze w przyszlym tygodniu , czy da sie skrocic adres