  • Data: 2009-09-16 17:33:07
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/37 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:

    > IMHO to jest najbardziej kiczowate.

    Możliwe, to rzecz gustu :)

    > Irytuje mnie takie podejście: walnę jakiś banalny temat, zrobię B&W i
    > podniosę kontrast, będzie artyzm. Otóż to nie jest artyzm od ładnych
    > paru lat, bo wszyscy już tak robią. Więc jeśli już ma być kicz, to niech
    > będzie przynajmniej ładny, więc głosuję na bramkę nr 1.

    Zdjęcia robię dla przyjemności, czasem zdjęcie (czy wariant zdjęcia)
    które mi się podoba może rzeczywiście być banalny, może być kiczem
    kiczów. Nijak ma się to do artyzmu na siłę, bo przecież wszystko już
    było i niezależnie od obróbki zapewne niczego nowego nie wymyślę.

    Jeśli po obróbce zdjęcia nie jestem nim zniechęcony, to chyba jednak
    warto było je zrobić :)

    Tym niemniej dziękuję za krytykę i wezmę ją pod rozwagę :)