  • 1. Data: 2009-06-28 18:53:09
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/26 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam serdecznie!

    Tym razem udalo mi sie zdazyc w niedziele, zeby zapowiedziec
    nowy tydzien i otworzyc nowy watek zdjeciotygodniowy.
    W miniony(juz powoli) weekend Polska dwa razy polegla
    z Brazylia w ramach rozgrywek LŚ a w naszym watku
    Witek pokazal takie oto zdjecie

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090620/wyci
    eczka_mm.jpg

    ktore chyba wg zgodnej opinii grupowiczow mozna nazwac zdjeciem
    tygodnia.

    Ale to juz przeszlosc teraz zapraszam do pokazywania
    swoich nowych zdjec w nowym watku

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-06-28 18:58:07
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/26 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 28 Jun., 20:53, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Tym razem udalo mi sie zdazyc w niedziele, zeby zapowiedziec
    > nowy tydzien i otworzyc nowy watek zdjeciotygodniowy.

    bravo

    wczoraj

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535238
    8040143228754

    na prawo pare dalszych

    w pikasie trzeba wcisnac button "vollbild" i ew F11

    XXX

  • 3. Data: 2009-06-28 21:51:01
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Znowu niebo.
    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/004.jpg

    Matusz

  • 4. Data: 2009-06-29 10:33:19
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Autoportret :-)
    http://www.aparaty.tradycyjne.net/25220-autoportret_
    z_haumiau.html

    Czarek
    --
    Moja cyfrówka i ja - Włodzimierz Barchacz, Justyna Komar
    http://fotosklepik.pl/index.php?products=product&pro

  • 5. Data: 2009-06-29 12:44:02
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

  • 6. Data: 2009-06-29 17:32:40
    Od: XX YY <j...@u...at>

    ciekawy zbieg okolicznosci- pod prawym skrzydlem jego smiertelny
    wrog.

  • 7. Data: 2009-06-29 17:57:24
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Fajnie, że poprzednie się podobało -
    a tym razem taka sobie długaśna panoramka z górami:
    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/zoomify/Sko
    ddefjellet_20090620/Skoddefjellet_pano_m.jpg

    albo to samo, tylko większe i w wersji zoomify:
    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/zoomify/Sko
    ddefjellet_20090620/

    pozdrawiam
    Witek

  • 8. Data: 2009-06-29 19:17:39
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Ale to juz przeszlosc teraz zapraszam do pokazywania
    > swoich nowych zdjec w nowym watku

    Znowu ulica ;)

    http://mgpl.deviantart.com/art/202-127324077
    http://mgpl.deviantart.com/art/203-127570489
    http://mgpl.deviantart.com/art/204-127570619
    http://mgpl.deviantart.com/art/207-127570849
    http://mgpl.deviantart.com/art/208-127570923

  • 9. Data: 2009-06-30 18:49:22
    Od: Marcin Bazarnik <y...@m...net>

    On Sun, 28 Jun 2009, tomek wrote:

    > Witam serdecznie!
    >
    > Tym razem udalo mi sie zdazyc w niedziele, zeby zapowiedziec
    > nowy tydzien i otworzyc nowy watek zdjeciotygodniowy.

    To się również pochwalę:

    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/PiknikLo
    tniczyWKrakowie?feat=directlink

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2009-06-30 19:00:23
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    tomek pisze:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Ale to juz przeszlosc teraz zapraszam do pokazywania
    > swoich nowych zdjec w nowym watku

    witam

    to i ja ośmielę się podrzucić dwa hdr-y z polami i drzewami

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3628328888

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3674878765

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej