  • 1. Data: 2009-03-29 20:16:17
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/13 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Wczoraj polska druzyna przegrala na kartoflisku zwanym Windsor Park,
    dzis Robert Kubica nie ukonczyl wyscigu o Grand Prix Australii
    a do tego jeszcze ubegly watek zdjec tygodnia nie obfitowal w zbyt
    duza ilosc zdjec ;). W zwiazku z tym jesli ktos ma jakies ponure
    zdjecie odpowiadajace nastrojowi polskiego kibica, to zapraszam
    do pokazywania. Jesli ktos zrobil wesole zdjecie mogace pocieszyc
    polskiego kibica, to rowniez bedzie mile widziany.

    Ja niestety nie zrobilem w tym tygodniu zadnego godnego uwagi zdjecia
    wiec czekam na Wasze.

    Jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie to zachecam aby zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a do tego zaoszczedzimy pracy
    Giangowi i Slawkowi.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-03-29 21:27:08
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/13 - fotoplenery.eu
    Od: sc67 <n...@n...nospam>

    http://www.tighturl.com/cpg

  • 3. Data: 2009-03-30 07:35:55
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Wczoraj polska druzyna przegrala na kartoflisku zwanym Windsor Park,

    mówisz jakby nasze stadiony były co najmniej łemblejami

  • 4. Data: 2009-03-30 09:02:49
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Moje dwa:

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/poezja/ms1.jpg

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/poezja/ms2.jpg

    Matusz

  • 5. Data: 2009-03-30 15:58:57
    Od: j...@u...at

    On 30 Mrz., 11:02, "Matusz" <m...@w...pl> wrote:
    > Moje dwa:

> [...]

    mnie sie zmiescily tez dwa :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#531900
    9705977960866

    XXX

  • 6. Data: 2009-03-30 18:09:35
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 08:58:57 -0700 (PDT), j...@u...at napisał(a):

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#531900
    9705977960866

    Ja bym ten flash wyłączył.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 7. Data: 2009-03-30 19:00:03
    Od: j...@a...at

    On 30 Mrz., 20:09, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    09705977960866

    > Ja bym ten flash wyłączył.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Giang.http://banggiang.nethttp://fotoplenery.eu

    ja tez.
    robione ze statywu bez flasha - nie wiem co to slowo znaczy - nie
    uzywam za wyjatkiem fotografowania tablicy .

  • 8. Data: 2009-03-30 19:05:06
    Od: j...@a...at

    On 30 Mrz., 21:00, j...@a...at wrote:

    > ja tez.
    > robione ze statywu bez flasha - nie wiem co to slowo znaczy - nie
    > uzywam za wyjatkiem fotografowania tablicy .

    ach sorry teraz zauwazylem

    dookola stawu ktos rozlozyl 8 fleshy - blysnely wszystkie jak
    robilem zdjecie.
    a to lobuz ;-))

    XXX

  • 9. Data: 2009-03-30 19:50:06
    Od: j...@a...at

    <n...@y...com> wrote:

    09705977960866

    > Ja bym ten flash wyłączył.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Giang.http://banggiang.nethttp://fotoplenery.eu

    jeszcze jedno mi sie znalazlo z flashami

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#531906
    9853681951410

  • 10. Data: 2009-03-30 21:06:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>