  • 11. Data: 2009-03-30 21:11:03
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/13 - fotoplenery.eu
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 20:16:17 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > wiec czekam na Wasze.

    Ponieważ ostatnio dużo o miłości, zwłaszcza takiej w polityce, pozwalam się
    pokazać taką miłą scenkę ;)

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/13/zdjecia-tygodnia_2-503.ht
    ml

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 12. Data: 2009-03-30 21:18:44
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 23:06:40 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Piękny bokeh. A nawet oba :)

    Jak z Czarka piersiówki :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 13. Data: 2009-03-30 21:25:27
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 23:18:44 +0200, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > Jak z Czarka piersiówki :-)

    Jeśli nie z czegoś mocniejszego, bo wydaje się, że płaszczyzna ostrości
    jest kształtu butelkowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 14. Data: 2009-03-30 22:01:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <ycqo7uvgioc6$.12xgpmbjz8uzo.dlg@40tude.net>,
    Nguyen Bang Giang nabazgrał:
    > pozwalam się pokazać taką miłą scenkę ;)

    Drobny błąd w deklinacji:
    Kogo czego: się
    Komu czemu: sobie
    (wytykam tylko dlatego, że Giang kiedyś o to prosił)

    > http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/13/zdjecia-tygodnia_2-503.ht
    ml

    :D

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 15. Data: 2009-03-30 22:33:30
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia 30 Mar 2009 22:01:16 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > Drobny błąd w deklinacji:

    Dzięki!

    > (wytykam tylko dlatego, że Giang kiedyś o to prosił)

    Nie tłmacz się, tylko zawsze wal :-)

    Planuję tego języka uczyć się do końca życia ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 16. Data: 2009-03-31 04:43:24
    Od: j...@a...at

    On 30 Mrz., 23:06, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    69853681951410

    > Piękny bokeh. A nawet oba :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam
    > terrorysta.../

    podobnie jak i flasha nie uzywam bokeha , a tym bardziej obu.

    XXX

  • 17. Data: 2009-03-31 08:56:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    >>> http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#531906
    9853681951410

    > podobnie jak i flasha nie uzywam bokeha , a tym bardziej obu.

    To była aluzja, ale zapomniałem i czynniku zwanym inteligencja.
    Otóż zmalowałeś na części zdjęcia blura w szopie nawet nie rozmywając
    przejścia pomiędzy obszarami. Ja rozumiem, dzieciak z komórką wysyłający
    gniota na n-k, można wybaczyć. Ale ktoś, kto tu doświadczeniem rozkłada
    ponoś wszystkich taką wiochę uprawiać... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gk dostała nagrodę merit award w konkursie icsc design and development
    awards/

  • 18. Data: 2009-03-31 09:00:56
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:05:06 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > dookola stawu ktos rozlozyl 8 fleshy - blysnely wszystkie jak
    > robilem zdjecie.

    A tak polujecie kaczki po nocach ? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 19. Data: 2009-03-31 09:01:56
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 21:43:24 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > podobnie jak i flasha nie uzywam bokeha , a tym bardziej obu.

    Żart żartem, ale dałbym głowę za to, że bokeh paluszkiem malowany ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 20. Data: 2009-03-31 09:04:41
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 10:56:49 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > ... nawet nie rozmywając
    > przejścia pomiędzy obszarami.

    Przejścia to półbieda. Trzeba dbać o równe stopnie rozmazania w
    płaszczyznach. A to już bardzo trudno, zwłaszcza, że przeszkadzają pomniki,
    latarnie, dzewka, ...

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.