  • Data: 2013-01-06 19:41:08
    Temat: Re: Zdjęcia Słonia
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, January 6, 2013 1:12:40 PM UTC-5, Paweł W. wrote:

    > Po dłuższej przerwie niekorzystania z grup news wszedłem na
    >
    > pl.rec.foto.cyfrowa i aż zdębiałem widząc posty Slonia. Sprawdziłem, czy
    >
    > przypadkiem ktoś nie wyciągnął z czeluści starych postów, ale nie,
    >
    > poziom wypowiedzi i data nie pozostawiła wątpliwości. Kiedyś grzecznie
    >
    > poprosiłem obecnego Slonia, żeby albo zmienił nicka, albo trochę
    >
    > temperował swoje wypowiedzi z uwagi na szanowaną tu osobę o tym samym
    >
    > nicku, która już odeszła. Nic nie pomogło.
    >
    > Nie zauważyłem do tej pory żadnej merytorycznej odpowiedzi z jego
    >
    > strony, ale przyznam się, że nie czytałem wielu.

> [...]

    Chlopina nie szanuje swoich kolegow, wdajac sie i wywolujac dyskusje,
    w ktorych jest osmieszany i to najwiecej przez siebie samego.

    Jesli liczysz na to, ze pijaczyna janko zrozumie, to sie myslisz.
    Nie tylko ja, ale wielu jego kolegow pisalo i apelowalo,
    zeby mnie ignorowal.
    Nawet kilka razy obiecywal jakiemus weszmirskiemu
    czy cos w ten desen, ze juz przestanie, ze juz mnie wrzuci do kf
    i ciagle jakos odpisuje.
    Chlopina sam nie moze dotrzymac swojego slowa, oficjanie pisanego na grupie.
    To musi byc ciezki przypadek.
    Od wielu lat wytykam mu jego niewiarygodnosc a on wciaz swoje.
    Dziwie sie, ze chlopina az do tego stopnia ma ulomny mozg.

    Dzieki takim mendom jak on, macie tu od czasu chlew,
    na jaki sobie zaslugujecie, bo tak jak i ja,
    nie potraficie go przekonac, ze robi z siebie bezrozumnego imbecyla.

    Pijaczyna nie potrafi zrozumiec, ze zmusza tez swoich kolegow
    do czytania gowna jakie tu wiele razy rozpoczynal.
    Osmiesza w ten sposob nie tylko siebie, ale i nie szanuje swoich kolegow.
    Nie potraficie go przekonac, ze pod tym wzgledem mam racje.
    Tylko moge wam wspolczuc, ze macie za kolege,
    takiego ograniczonego umyslowo lajze.

    Slon