  • Data: 2013-01-06 21:55:47
    Temat: Re: Zdjęcia Słonia
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-06 20:43, Mariusz [mr.] pisze:
    > Chcąc zilustrować temat przeciwstawną historią zamierzałem pokazać
    > moje ulubione zdjęcie Ani Pasek ze Spitsbergenu, która także zginęła w
    > górach (na Mont Blanc), że - o proszę: dziewczyna (niestety!) od kilku
    > lat nie żyje, ale jej zdjęcia nadal wiszą. Do tej pory robiłem to
    > wielokrotnie, a tym razem guglarka pokazała... zero wyników. Upłynął
    > termin opłacenia konta, może padły/zbankrutowały serwery "w chmurze",
    > no i zdjęć nie ma, a szkoda.

    Szkoda, prawda to...
    Niedawno zrzuciłem sobie kronikę spotkań krakowskich z początku
    cyfrowych czasów, bo czuję że i to zniknie lada chwila. Zawsze można
    będzie zobaczyć swoją mordę (a jak wiadomo, najchętniej ogląda się swoją
    mordę nawet jeśli się jej nie lubi :)
    Tak po prawdzie, do problemów backupów własnych zbiorów wypadałoby
    dopisać problem danych ''które przecież są, gdy użyjemy google''.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem wariat na motorze, najszybszy we wsi!/