  • Data: 2013-01-06 21:50:58
    Temat: Re: Zdjęcia Słonia
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-06 19:41, Slon pisze:
    > Jesli liczysz na to, ze pijaczyna janko zrozumie
    > Pijaczyna nie potrafi zrozumiec

    He, tak na marginesie, jakimś niewytłumaczalnym zbiegiem okoliczności
    nigdy się nie upiłem :) Pewnie, gdyby się to dało udokumentować,
    dostałbym jakąś nagrodę...
    Myślę jednak, że dziś już nie dałbym rady. Jestem na to zbyt stary i mam
    zbyt dużo dystansu do wszystkiego, żeby potrzebować takich sposobów jego
    pozyskania.
    Uprzedzając, nie jestem abstynentem czy wyznawcą podobnie dziwnych
    ideologii ani też nie walczę z napojami wiadomymi.

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../