  • Data: 2013-03-08 22:55:22
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Wyższej jakości, czy przyjemniejszy w odbiorze? Bo to całkiem dwie różne
    > sprawy... choć z pewnością mniej, lub bardziej powiązane.

    Pewnie pytali po prostu o to, którą wersję wolą. A woleli zwykle to, co już
    raz słyszeli. Wielu z pytanych mogło w ogóle pierwszy raz słyszeć melodie
    odtwarzane z taką wiernością, jaką daje UKF/FM.

    Jarek

    --
    Proszę pana, ja jestem umysł ścisly, mnie się podobaja melodie, które już
    raz słyszałem... poprostu. No, to poprzez, no, reminiscencje. No jakże mi