  • Data: 2013-03-09 14:49:10
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkjmavf.qac.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie, kompresja stratna i zakłócenia do *treści* mają się nijak. Można

    Ale ich skutki też się odbiera.

    > po pięćdziesięciu latach nie pamiętać, czy słuchało się koncertu na żywo,
    > czy przez trzeszczące radio Pionier. A mimo tego sam koncert pamiętać
    > doskonale.

    I np. pamiętać, ze koncert był piękny i wzruszający, ale radio tak dziwnie
    jakoś zgrzypiało w tle... Wtedy, wiadomo, raczej nie kompresowano stratnie
    (chyba, ze wspaniałomyślnie nazwiemy tak sytuację, gdy utniemy coś z pasma i
    np. trąbka przez to, czy skrzypce, brzmią tak ciemno jakoś).
    A... że czy przez radio, czy bezpośrednio? Bezpośrednio... o, właśnie
    babuniu, twój dziadziuś przypomniał sobie, że dwa rzędy dalej jakiś typ co
    rusz chrząkał i kaszlał, kjm... Ja po 40 latach pamiętam, jak mnie w
    przedszkolu szczepiono przeciw ospie wietrznej i który z kolegów płakał przy
    tym (ja nie).

    Mnie się wydaje, że temat jest tak szeroki, iż nie da się go ująć "w 2
    słowach", gdyż zawsze się coś pominie. Najlepiej usiąść przy browarze i
    przegadać.
    Możemy tu coś próbować ustalić, ale mając różne spojrzenie na to, czasem
    trudno "w jednym zdaniu" oddać to, jak to widzimy.