    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <kgt5gp$ehk$1@node2.news.atman.pl> <kgtaip$l1j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kgv6n8$5se$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kgvcp5$c4u$1@node1.news.atman.pl> <kh09e3$p45$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kh0fg5$ggj$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kh0srg$2or$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <s...@t...dom> <kh3boa$ev8$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@t...dom>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s...@t...dom>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Date: Thu, 7 Mar 2013 13:40:12 +0100

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    >Proponuję wyłączyć chrominancję całkowicie z rozważań. Chyba że ktoś
    >wierzy w cuda. Dodanie informacji o kolorze w miejsce, które
    >wcześniej
    >było całkowicie wypełnione informacja o jasności, to takie wyciąganie
    >królika z kapelusza.

    No, mniej wiecej.

    >Mnie by wystarczyło, gdyby monochromatyczna
    >telewizja analogowa miała taką wierność przenoszenia, jak przekaz
    >cyfrowy o tej samej rozdzielczości. Ale tak nie jest.

    No, jak pamietasz stara TV satelitarna, to jakosc miala dobra. Ale
    wymagalo to 27MHz pasma (z mozliwoscia uzycia dwoch polaryzacji).

    Cyfrowa wcale nie jest taka dobra, przy wiekszej kompresji wychodza
    jaja.

    >Wtedy moda była na różne tam takie szklane stoły. I jeszcze do tego
    >podświetlane. W zwykłej analogowej to jakoś to wyglądało, ale przy
    >przekazie cyfrowym, a jeszcze w dodatku HD, widać było wszystkie
    >odciski
    >palców i inne brudy. Ja miałem pomysł taki, by chrzanić modę, robić
    >scenografię mniej streylną, za to właśnie ze szczegółami (drewno,
    >kamień).
    >Ale to i tak słabo na budżet wpływa, po prostu tandeta nie przejdzie.

    Juz od dawna sobie zakupili "cyfrowe studio 3D".
    Upierdolenie stolu nieistotne :-)

    J.