  • Data: 2013-03-04 17:47:00
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Ty siebie uważasz za elektronika, czy za jakiegoś jełopa?

    To, za kogo ja sam siebie uważam, nie niesie zbyt wiele istotnych
    informacji. W każdym razie mniej, niż wiadomość, kto mnie uznaje
    za "jakiegoś jełopa".

    > W ogóle rozumiesz czym jest sygnał analogowy?

    Załóżmy, że rozumiem (choć znów trzeba dodać, że ktoś może to inaczej
    oceniać).

    > Czy potrafisz uzasadnić zdanie, że sygnał analogowy jest
    > _szczególnym_przypadkiem_ sygnału cyfrowego?

    Nie potrafię. Z tego powodu, że to nieprawda. Fakt ten jest jest jasny
    dla każdego, kto rozumie pojęcie "sygnał". I potrafi je odróżnić od
    zbliżonych, ale jednak nie tożsamych, takich jak na przykład "przbieg".

    Jarek

    --
    Kto się za ten wiersz obraża
    ten się sam za gówniarza uważa.