  • Data: 2013-03-03 09:13:51
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 22:43, Irek N. pisze:

    > Znam dużo ludzi, którzy mają TV, nie mają kablówki, nie mają satelity,
    > nie oglądają programów. W zasadzie to coraz więcej takich w około.

    Ja w pewnym sensie należę do tej grupy. Długo używałem telewizora CRT w
    roli ekranu do odtwarzacza DVD, właściwie nie używając go do oglądania
    programów telewizyjnych.
    Jakiś czas temu kupiłem sobie SmartTV z dostępem do Internetu. I znów -
    praktycznie nie oglądam telewizji, za to czasem obejrzę coś przez VoD, z
    PenDrive'a albo dysku NAS. O ile wyszukiwanie filmów na YouTube za
    pomocą pilota do najwygodniejszych nie należy, to czasem korzystam z
    zainstalowanej w TV aplikacji, gdy chcę obejrzeć coś z rodziną albo
    znajomymi. Do tego telewizor spełnia funkcję ekranu do XBoxa. Stary
    odtwarzacz DVD wciąż jest do niego podpięty, ale dawno z niego nie
    korzystałem - płyty DVD w moim odczuciu zaczynają stawać się
    rozwiązaniem niemal tak archaicznym, jak kilka lat temu dyskietki 3,5". ;)