eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto IIRe: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Date: Wed, 5 Dec 2018 07:36:46 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <pu8kg9$vni$1@dont-email.me>
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <pspv9d$88p$1@dont-email.me> <5bf0920a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <pssopt$k6h$1@dont-email.me> <5bf34916$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <psvopn$p94$1@dont-email.me> <5bf3c914$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt0irv$c9g$1@dont-email.me> <5bf3d094$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt111u$rac$1@dont-email.me> <pt12de$g6p$1@node1.news.atman.pl>
    <pt15mf$ovn$1@dont-email.me> <pt16ds$k93$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 5 Dec 2018 13:40:25 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="006a9af81693da536b9a7a14ecc1e686";
    logging-data="32498";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19fupp1NwAWzIPtr95j3hRb"
    Cancel-Lock: sha1:iK1Svwfa0ZdjkV4+k76HvYd/HJk=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <pt16ds$k93$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645387
    [ ukryj nagłówki ]

    "yabba" <g...@g...com> wrote in message
    news:pt16ds$k93$1@node1.news.atman.pl...
    > W dniu 20-11-2018 o 15:28, Pszemol pisze:
    >> yabba <g...@g...com> wrote:
    >>> Miałem uszkodzony termostat w podobnym silniku. Wskazówka podnosiła się
    >>> na 1/4 skali. Normalną temperaturę pracy można było osiągnąć tylko w
    >>> największe letnie upały.
    >>> Te silniki długo się nagrzewają same z siebie, więc może TTTM?
    >>> Obadaj rury do chłodnicy na zimnym silniku. Powinny być ciągle zimne, a
    >>> potem nagle wrzątek. Przy uszkodzonym termostacie, rury nagrzewały się
    >>> stopniowo.
    >>>
    >> Dzięki! Wygląda to na ciekawą metodę diagnostyczną.
    >>
    >> Ale skoro po tym dlugim czasie wskazowka jednak dochodzi do normalnej
    >> wartosci to może termostat ok i TTTMajom.
    >
    > Zależy w jakiej pozycji termostat się zaciął. Może być otworzony stale na
    > 100% przepływu, albo na 75%, albo na 50% albo na 25% albo stale zamknięty
    > (przykładowe wartości). Przy pełnym otwarciu oraz na 75%, silnik nigdy się
    > nie zagrzeje do normalnej temperatury. Przy 50% nagrzewanie będzie bardzo
    > długie, ale ostatecznie osiągnie normę. Przy 25% będzie niby normalnie,
    > ale przy dużym obciążeniu silnik się zagotuje. Przy całkowitym zamknięciu
    > nie będzie można normalnie użytkować samochodu.

    Rozumiem - dzięki za info.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: