  • Data: 2009-01-29 08:12:28
    Temat: Re: Zbiornik LPG samochodowy czy można do sprężarki?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > łał!!! A jak on się upłynnia, ten gaz? siłą woli?

    Ciśnieniem chyba się upłynnia, nie za bardzo znam się na tym, ale jeśli gaz
    da się skroplić to wchodzi go o wiele więcej niż miałby się tylko sprężyć. I
    jesli jest mało gazu płynnego czy dużo to i tak ciśnienie jest takie samo, a
    z gazem sprężonym czym więcej gazu tym większe ciśnienie.

    Dobrze gadam czy bredzę? Jeśli jest inaczej to proszę mnie poprawić, ale tak
    to sobie wyobrażam.

    Pozdrawiam

    Jacek