  • Data: 2015-08-07 14:18:04
    Temat: Re: Zawracanie na rondzie Polonez (DC).
    Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:25:47 UTC+2 użytkownik neelix napisał:

    > I z tym lewym na prawy pas? Na wszystkie z lewym? Jakby było 10 pasów to na
    > ostatni-prawy też z lewym? To po co ten kierunkowskaz, który od pewnego
    > momentu już nic nie mówi tylko miga?

    Należy poczytać, co o tym mówi Prawo o Ruchu Drogowym.
    I taka ciekawostka: bez znajomości tekstu tam zawartego niełatwo jest prawidłowo
    jeździć. Jak widać, nie wystarczyło wykucie pytań testowych.
    Jakiś czas temu, kiedy staliśmy w grupie na terenie szkoły jazdy przy ośrodku
    egzaminacyjnym, podszedł facet (z twarzy można było poznać, że zabrali mu prawko za
    gorzałę) z pytaniem: który kierunkowskaz mam włączyć wyjeżdżając na jezdnię tyłem w
    prawo z postoju na chodniku?
    Ręce opadają... On wreszcie prawo jazdy odzyska, to pewne.
    --
    Akarm