eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Mon, 19 May 2014 10:32:45 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 17
    Message-ID: <llcfjk$mbi$1@news2.ipartners.pl>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
    <lkps4p$28kc$1@news2.ipartners.pl> <lkqbqn$bu1$1@dont-email.me>
    <lkqgkn$mmk$1@node1.news.atman.pl> <ll4nq8$ihi$1@news2.ipartners.pl>
    <8...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1400488372 22898 157.25.157.219 (19 May 2014 08:32:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 May 2014 08:32:52 GMT
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533342
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-16 18:27, k...@g...com pisze:

    > Przestań nawijać makaron na uszy. W dyszy wolnych obrotów paliwo było tylko wtedy
    kiedy silnik pracował. Wykręcenie dyszy wolnych obrotów nie skutkowało wypłynięciem
    przez dziurę gdzie była wkręcona paliwa z gaźnika. Ordynarny sposób uszczelnienia
    korpusu dyszy wolnych obrotów za pomocą zgniatanego O ringu i gwintu powodowało że
    całość była odporna na lewe powietrze jakie mogło się tamtędy dostać.

    Jak pisałem było to ćwierć wieku temu.
    Tak patrzę teraz na zdjęcia gaźnika pf125, i to była na 95% ta spora mosiężna śruba
    dostępna z boku.
    Jakaś dysza - może główna? Ale rzeczywiście, nie była to dysza w.o., muszę przyznać.
    Pod nią było stale wilgotno, i z całą pewnością było tam paliwo, gdyż po odkręceniu
    tegoż ustrojstwa
    wypływało całe z komory pływakowej. Ani dokręcanie ani nowa podkładka miedziana nie
    pomagały.
    Po odkręceniu widać było ten felerny odlew. Pomogło dopiero jak założyłem
    eksperymentalnie cienką
    podkładkę gumową. Z tą protezą jeździł dalesze 10 lat i dobrze dopalał.

    --
    JW



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: