-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
Date: Mon, 19 May 2014 10:32:45 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <llcfjk$mbi$1@news2.ipartners.pl>
References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
<lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
<lkps4p$28kc$1@news2.ipartners.pl> <lkqbqn$bu1$1@dont-email.me>
<lkqgkn$mmk$1@node1.news.atman.pl> <ll4nq8$ihi$1@news2.ipartners.pl>
<8...@g...com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1400488372 22898 157.25.157.219 (19 May 2014 08:32:52
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 19 May 2014 08:32:52 GMT
In-Reply-To: <8...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533342
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-05-16 18:27, k...@g...com pisze:
> Przestań nawijać makaron na uszy. W dyszy wolnych obrotów paliwo było tylko wtedy
kiedy silnik pracował. Wykręcenie dyszy wolnych obrotów nie skutkowało wypłynięciem
przez dziurę gdzie była wkręcona paliwa z gaźnika. Ordynarny sposób uszczelnienia
korpusu dyszy wolnych obrotów za pomocą zgniatanego O ringu i gwintu powodowało że
całość była odporna na lewe powietrze jakie mogło się tamtędy dostać.
Jak pisałem było to ćwierć wieku temu.
Tak patrzę teraz na zdjęcia gaźnika pf125, i to była na 95% ta spora mosiężna śruba
dostępna z boku.
Jakaś dysza - może główna? Ale rzeczywiście, nie była to dysza w.o., muszę przyznać.
Pod nią było stale wilgotno, i z całą pewnością było tam paliwo, gdyż po odkręceniu
tegoż ustrojstwa
wypływało całe z komory pływakowej. Ani dokręcanie ani nowa podkładka miedziana nie
pomagały.
Po odkręceniu widać było ten felerny odlew. Pomogło dopiero jak założyłem
eksperymentalnie cienką
podkładkę gumową. Z tą protezą jeździł dalesze 10 lat i dobrze dopalał.
--
JW
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.14 10:38 Jakub Witkowski
- 19.05.14 11:28 Jakub Witkowski
- 19.05.14 12:44 J.F
- 19.05.14 12:47 J.F
- 19.05.14 15:35 RadoslawF
- 19.05.14 15:40 RadoslawF
- 19.05.14 15:38 RadoslawF
- 19.05.14 19:15 Pszemol
- 19.05.14 19:17 Pszemol
- 19.05.14 19:18 Pszemol
- 19.05.14 19:59 J.F
- 19.05.14 20:28 RadoslawF
- 19.05.14 20:32 RadoslawF
- 19.05.14 20:38 WOJO
- 20.05.14 02:01 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
Najnowsze wątki
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?
- 2025-03-26 Dlaczego wydałem rozkazy w d. 2025-03-23 i 24 ?
- 2025-03-26 Warszawa => Virtual Workplace Engineer <=
- 2025-03-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-26 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-03-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-26 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-26 Zasilacz 7V na szynę DIN
- 2025-03-26 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-26 Szambo przy wysokim poziomie wód