eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Sun, 11 May 2014 08:03:56 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 11 May 2014 13:03:33 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
    logging-data="18508";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/IvKNIc3n+NeYwry/7uEXb"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:cIgrBPxOqwuBf+DdFOe4uvUpog0=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532603
    [ ukryj nagłówki ]

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    news:lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl...
    > Myślę, że po to producenci silników wymyślili korki do spuszczania oleju,
    > by z nich korzystać.
    > Jeżeli jakiś producent przewidział odsysanie zużytego oleju przez wlew,
    > to nie wyposażał miski olejowej w korek spustowy.

    Nie przesadzajmy z tą filozofią... :-)
    Producenci silników wymyślili korki do spuszczania oleju bo taką
    przyjęli metodę serwisowania aby łatwo wykorzystać grawitację
    w warunkach warsztatu samochodowego...
    Samochód nie jest projektowany do serwisowania na parkingu
    pod blokiem czy nawet u kogoś w garażu...

    > Ilość oleju, która zostanie w opróżnionym układzie zależy jedynie od
    > cierpliwości spuszczającego.
    > Osobiście jakiś czas temu zainwestowałem w to:
    > http://www.promotorlublin.pl/?2832,miska-do-zlewania
    -oleju-qs60224
    > http://www.promotorlublin.pl/?2310,klucz-wpust.-1-2-
    tx70-x-58-s07h470

    A co to za autko ma taki dziwny korek spustowy z dziurą na Torxa?
    Hondy i Toyoty mają normalne śruby z sześciokątnym łbem 17mm.

    > http://www.promotorlublin.pl/?2101,klucz-do-filtra-o
    leju-nasadka-68mm-14-katow-hc-68-14

    Od wieki-wieków nie używam żadnego klucza do zakręcania/odkręcania
    filtra oleju. Problem jest tylko z nowo-kupionym autem i pierwszą wymianą,
    gdzie zwykle i korek spustowy i filtr jest dokręcony zbyt wielką siłą przez
    jakiegoś napalonego mechanika...

    > i własnoręcznie wymieniam jak instrukcja nakazuje.
    > :)

    Instrukcja w moim aucie nakazuje dokręcanie filtra ręcznie, bez żadnych
    nasadek ani klucz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: