-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Wed, 16 Feb 2011 03:01:44 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <ijfemo$q33$1@inews.gazeta.pl>
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
<4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
<4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@s...eu>
<4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
<1...@s...eu> <ijet97$gdb$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1297825304 26723 172.20.26.234 (16 Feb 2011 03:01:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 03:01:44 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350384
[ ukryj nagłówki ]> Zgadza się i tu z pomocą przychodzi hydropneumatyka.
>
> Trochę się pokajam, bo w pierwszym poście nie uściśliłem i nie
> doczytałem - ubzdurało mi się, że R. określił Xantię i C5 jako auta z
> regulowanym zawieszeniem i chciałem wyprowadzić dyskusję na temat
> definicji, a wyszło trochę inaczej. Niemniej, wciąż uważam, że samo
> zawieszenie hydropneumatyczne nie jest regulowane ;-)
>
A ja się uprę że hydropneumatyk to renault a hydroactive to citroen :)
Xantia poza tym miała na tyle szybki system że niwelował wychylenia boczne,
z czym sobie ponoć jeszcze Merc w220 S500 radzi - nie wiem. Renault nie
było takie szybkie.
a hydropneumatyk renault miał regulowany prześwit 3 pozycje (auto lub
manualnie), oraz twardość, oraz poziomowanie.
na wszystkich 3 wysokościach dało się jeździć (najniższa -vmax ~270km/h),
najniższa się sama włacza powyżej 120km/h, wysoka na to na "teren".
tłumienie (część "hydro") było robione w środku amortyzatora - szły
kable od sterowania i odczytu do kompa.
Nie wiem na ile komp badał styl jazdy i dziury/progi - ale pewnie coś
robił skoro nawet Citoen w XM 89' już miał kompa od tego. a w renault
to weszło w 92'.
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 04:05 Michał
- 16.02.11 08:11 sth
- 16.02.11 09:27 MarcinJM
- 16.02.11 09:35 Tomasz Pyra
- 16.02.11 09:39 PB
- 16.02.11 10:11 Cavallino
- 16.02.11 10:37 Marcin Luty
- 16.02.11 11:07 Mirek Ptak
- 16.02.11 11:18 Agent
- 16.02.11 13:12 Cavallino
- 16.02.11 14:28 to
- 16.02.11 14:30 to
- 16.02.11 14:32 Cavallino
- 16.02.11 14:40 to
- 16.02.11 14:51 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-16 Białystok => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-16 Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
- 2024-10-16 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-16 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-16 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=