eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Wed, 16 Feb 2011 03:01:44 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <ijfemo$q33$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
    <1...@s...eu> <ijet97$gdb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297825304 26723 172.20.26.234 (16 Feb 2011 03:01:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 03:01:44 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 91.150.220.115
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350384
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zgadza się i tu z pomocą przychodzi hydropneumatyka.
    >
    > Trochę się pokajam, bo w pierwszym poście nie uściśliłem i nie
    > doczytałem - ubzdurało mi się, że R. określił Xantię i C5 jako auta z
    > regulowanym zawieszeniem i chciałem wyprowadzić dyskusję na temat
    > definicji, a wyszło trochę inaczej. Niemniej, wciąż uważam, że samo
    > zawieszenie hydropneumatyczne nie jest regulowane ;-)
    >

    A ja się uprę że hydropneumatyk to renault a hydroactive to citroen :)

    Xantia poza tym miała na tyle szybki system że niwelował wychylenia boczne,
    z czym sobie ponoć jeszcze Merc w220 S500 radzi - nie wiem. Renault nie
    było takie szybkie.

    a hydropneumatyk renault miał regulowany prześwit 3 pozycje (auto lub
    manualnie), oraz twardość, oraz poziomowanie.

    na wszystkich 3 wysokościach dało się jeździć (najniższa -vmax ~270km/h),
    najniższa się sama włacza powyżej 120km/h, wysoka na to na "teren".
    tłumienie (część "hydro") było robione w środku amortyzatora - szły
    kable od sterowania i odczytu do kompa.
    Nie wiem na ile komp badał styl jazdy i dziury/progi - ale pewnie coś
    robił skoro nawet Citoen w XM 89' już miał kompa od tego. a w renault
    to weszło w 92'.

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: