-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
Date: Thu, 9 May 2019 14:45:58 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 19
Message-ID: <qb17e9$7k2$1@news.icm.edu.pl>
References: <b...@g...com>
<5cd0799c$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<qaq0hl$79m$1@news.mixmin.net>
<5cd08baa$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qata33$bp3$1@news.mixmin.net>
<5cd2740e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<qau0go$kin$1@news.mixmin.net>
<i...@4...com>
<5cd35124$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...com>
<5cd40c3b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
<5cd41614$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<qb15ae$d6h$1@news.icm.edu.pl>
<5cd41ce1$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs360720.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1557405961 7810 37.47.40.81 (9 May 2019 12:46:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 May 2019 12:46:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <5cd41ce1$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656045
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-05-09 o 14:27, LordBluzg(R) pisze:
> może dlatego unikam zdarzeń i kolizji a sporo jeżdżę
Widzisz, że chodnikiem idzie pieszy zataczający się z jednej strony na
drugą. Zgodnie z art. 4 powinieneś założyć, że może złamać przepis i
wyjść na jezdnię. Zatem powinieneś maksymalnie zwolnić przy jego
mijaniu. Zastosowałeś się do art. 4 prawidłowo.
Ale ty idziesz dalej - zakładasz, że 4/10 pieszych może wyjść na ulicę
niespodziewanie, więc mijając w każdym miejscu pieszego, przy co drugim
istotnie zmniejszasz prędkość.
Pewnie tak nie robisz, więc otwarte pozostaje pytanie - czy zmyślasz na
potrzeby grupy, czy może nie stosujesz się do art. 4 (skoro zakładasz,
że 40% złamie przepis, a nie zatrzymujesz się przed 40% pieszych na
chodniku).
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.19 17:38 r...@k...pl
- 09.05.19 21:21 LordBluzg(R)
- 09.05.19 22:55 r...@k...pl
- 09.05.19 23:07 LordBluzg(R)
- 09.05.19 23:44 LordBluzg(R)
- 09.05.19 23:55 Zenek Kapelinder
- 10.05.19 07:03 JaLa
- 10.05.19 09:56 r...@k...pl
- 10.05.19 09:55 r...@k...pl
- 10.05.19 11:07 JaLa
- 10.05.19 11:19 JaLa
- 10.05.19 11:20 Liwiusz
- 10.05.19 11:21 Liwiusz
- 10.05.19 11:53 JaLa
- 10.05.19 11:58 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=