  • Data: 2013-08-18 12:52:04
    Temat: Re: Zasilanie mcu z niewielikm prądem przy pracy jałowej
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Aug 2013 12:27:47 +0200, "Andrzej W."
    <a...@w...pl> wrote:
    > Te układy monitorują prąd pobierany i wyłączają całkowicie
    przetwornice
    > przy braku obciążenia przechodząc na LDO optymalizowane na minimalny
    > pobór prądu.

    Dziękuję za sugestię, rozumiem, że takie przetwornice jak wykryją
    skok poboru prądu (wybudzenie mcu) to są na tyle szybkie, że mcu nie
    "klęknie" robiąc BOR'a? Chociaż akurat w moim przypadku właściwie
    taki reset nie przeszkadza....

    Też jestem ciekaw jak i czy w ogóle w praktyce implementuje się taki
    pin enable (weźmy np. takiego lm 2576) w modelu zasilania
    "self-powered", bo w przypadku gdy taki regulator steruje innym
    układem i pin "zewnętrznie" jest sterowany to jest jasne, ale gdy ma
    zasilać sam układ który ma go włączyć to się sprawa komplikuje....

    --
    Marek