  • Data: 2013-08-19 19:22:29
    Temat: Re: Zasilanie mcu z niewielikm prądem przy pracy jałowej
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Aug 2013 15:29:19 +0200, Zbych <a...@o...pl> wrote:
    > Wymagana wydajność prądowa stabilizatora po wybudzeniu procesora to
    > jakaś tajemnica?

    Jasne że nie. Mcu wybudza przerwanie, po wybudzeniu mcu ma za zadanie
    włączyć na jakiś czas regulator zasilający inne urządzenie B (5V,
    0.5A) Po upływie tego czasu mcu wyłącza regulator i idzie spac.
    Problem z czego zasilić mcu (mcu potrzebuje do własnej pracy ok 200
    uA) no i żeby brało jak najmniej pradu gdy mcu jest w uśpieniu. Jako
    regulator dla urządzenia B użyłem lm2576 bo taki mam pod ręką. Na
    razie zasilanie mcu zrobiłem na zenerce, no ale to wydaje mi się mało
    eleganckie bo pobiera cały czas prąd (ok 200uA) gdy mcu śpi.
    Fajnie by było gdyby układ zasilający mcu też się wyłączył gdy nie
    ma poboru prądu przez mcu. Wtedy praktycznie jedynym (znaczącym)
    odbiornikiem byłby ten lm w stanie wyłączenia pobierający ok 50uA (co
    jest OK dla mnie).

    --
    Marek