    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilacz killer
    Date: Sun, 09 Sep 2012 16:06:51 +0100

    Użytkownik PeJot napisał:
    > Czołem. Temat w zasadzie na *.pecet, ale liczę na tutejszych grupowych
    > praktyków. Czy istnieje możliwość, że zasilacz peceta *przy starcie*
    > może uszkadzać dyski ? Wymieniłem już na gwarancji ze 3 dyski Western
    > Digital, na początku zielona, teraz niebieska seria i temat rozwalania
    > tych samych sektorów przy starcie się powtarza.

    Elektronikę dysku zasilacz może upalić ale samych talerzy nie uszkodzi.
    Tak że to nie to. Obstawiałbym na wirusa, wątpię by sektory były
    faktycznie uwalone, nie wiem co z nimi po awarii próbowałeś robić,
    narzędziami w stylu victoria odpalonym Z live-CD sprawdziłbym co jest
    grane. Odczyt danych SMART też mógłby wiele powiedzieć.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html