  • Data: 2011-03-07 09:27:46
    Temat: Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-06, o godz. 23:36:23
    AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed> napisał(a):

    > Po takich wyliczeniach kupiłem za grosze laptopa z procem 1,6GHz jako
    > serwer do domu, pobór idle 18W, przy typowym obciążeniu 31W, max 50W
    > przy włączonej matrycy, no i wbudowany UPS.

    Ja po takich wyliczeniach złożyłem sobie serwer na płycie mITX k?óry w
    maksymalnym stresie zżera 26W a normalnie bierze ~14W :-) Zastąpił
    klasyczne PC. Cicho i mało prądu żre. Problem był właśnie z odpowiednim
    zasilaczem i obudową. Skończyło się na obudowie i zasilaczu z Compaq:
    http://en.wikipedia.org/wiki/IPAQ_(desktop_computer) z wyjętym
    wiatrakiem. Pracuje stabilnie od kilku lat.

    Zdrówko