eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZasieg czy przeciazenie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2009-07-17 16:16:19
    Temat: Zasieg czy przeciazenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    ma ktos pomysl jak sprawdzic czy siec operatora jest przeciazona
    ?

    Wiocha pod wroclawiem, dodzwonic sie do kogos trudno, dodzwonic sie
    do mnie trudno, jak sie polaczenie nawiaze to czasem ja nie slysze,
    czasem mnie nie slysza, chrypi mocno.
    Jakby z lacznoscia klopot. Ale wlasnie trafilem w rozmowe gdzie
    nie bylo zadnych problemow. Czysto, wyraznie, dlugo. A po
    rozlaczeniu powtorka z rozrywki.

    Na telefonie trzy kreski, siec Era.

    No i nie wiem - testowac inne telefony, moze ktorys ma lepsza
    antene, czy reklamacje pisac.




    --
    J.


    begin 666 xnews.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMX;F5W<PT*1DX
    Z>&YE=W,-
    B"E)%5CHR,# Y,#<Q-U0Q-C$V,3E:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end


  • 2. Data: 2009-07-17 18:49:04
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F."
    > Na telefonie trzy kreski, siec Era.

    A pozostałe sieci?

    > No i nie wiem - testowac inne telefony, moze ktorys ma lepsza antene, czy
    > reklamacje pisac.

    W odpowiedzi na reklamację przeczytasz: "sieć działa prawidłowo".

    M.


  • 3. Data: 2009-07-18 08:58:44
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.

    Ps. Nokie najlepiej zbieraja zasieg.
    Mam na mysli tel do dzwonienia a nie do zabawy.
    Jesli chodzi o zasieg to 6230i idealna, e51 tez..

    Sony Ericsonny, Samsungi, LG jesli chodzi o zasieg daruj sobie.


  • 4. Data: 2009-07-18 10:43:47
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
    >Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.

    Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do
    BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co najwyzej
    przyjac reklamacje" ..

    >Ps. Nokie najlepiej zbieraja zasieg.
    >Mam na mysli tel do dzwonienia a nie do zabawy.
    >Jesli chodzi o zasieg to 6230i idealna, e51 tez..
    >
    >Sony Ericsonny, Samsungi, LG jesli chodzi o zasieg daruj sobie.

    No coz, chyba zabiore jednak pare telefonow i przetestuje.

    J.


  • 5. Data: 2009-07-18 11:25:01
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf@4ax.com, *J.F.* wrote:
    > On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
    >> Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.
    >
    > Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do
    > BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co najwyzej
    > przyjac reklamacje" ..

    A myslisz ze osoba "z dostepem do BTSa" to co ci z nim zrobi ?
    Skoro dotad nie widza problemu (znaczy zapewne BTS sam nie alarmuje ze sie
    zepsul) to ewentualnie problem jest z pokryciem - zgloszenie do planistow,
    albo problem jakosciowy do wylapania w statstykach. Osoba "z dostepem do
    BTSa" nie pomoze ci nic :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."


  • 6. Data: 2009-07-18 12:09:38
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    darnok napisal(a):
    > Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)

    Etam zaraz "nic".
    Otworza BTS-a i podreguluja... ;)
    Wszyscy "techniczni" tylko marza, aby odbierac telefony od klientów i
    wysluchiwac placzu, ze "u mnie to chyba nie dziala tak, jak powinno" itp.


    --
    --
    Mariano Italiano



  • 7. Data: 2009-07-18 13:14:23
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 13:25:01 +0200, darnok wrote:
    >In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf@4ax.com, *J.F.* wrote:
    >> On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
    >>> Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.
    >> Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do
    >> BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co najwyzej
    >> przyjac reklamacje" ..
    >
    >A myslisz ze osoba "z dostepem do BTSa" to co ci z nim zrobi ?
    >Skoro dotad nie widza problemu (znaczy zapewne BTS sam nie alarmuje ze sie
    >zepsul) to ewentualnie problem jest z pokryciem - zgloszenie do planistow,
    >albo problem jakosciowy do wylapania w statstykach.

    Ale statystyki trzeba chciec przejrzec..

    >Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)

    Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny
    interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest
    silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" ..

    J.





  • 8. Data: 2009-07-18 13:22:16
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 14:09:38 +0200, Mariano Italiano wrote:
    >darnok napisal(a):
    >> Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)
    >Etam zaraz "nic".
    >Otworza BTS-a i podreguluja... ;)
    >Wszyscy "techniczni" tylko marza, aby odbierac telefony od klientów i
    >wysluchiwac placzu, ze "u mnie to chyba nie dziala tak, jak powinno" itp.

    jasna sprawa, ale czasem dzwoni techniczny do technicznego i w 5 minut
    sprawe zalatwia, a alternatywnie jest znacznie wiecej gadania, pism,
    reklamacji .. az w koncu klient zmienia operatora :-)

    J.


  • 9. Data: 2009-07-18 14:40:07
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:kdi365p7pj722dmse74b71d99tq1mfsj61@4ax.com, *J.F.* wrote:
    > On Sat, 18 Jul 2009 13:25:01 +0200, darnok wrote:
    >> In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf@4ax.com, *J.F.* wrote:
    >>> On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
    >>>> Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.
    >>> Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do
    >>> BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co
    >>> najwyzej przyjac reklamacje" ..
    >>
    >> A myslisz ze osoba "z dostepem do BTSa" to co ci z nim zrobi ?
    >> Skoro dotad nie widza problemu (znaczy zapewne BTS sam nie alarmuje
    >> ze sie zepsul) to ewentualnie problem jest z pokryciem - zgloszenie
    >> do planistow, albo problem jakosciowy do wylapania w statstykach.
    >
    > Ale statystyki trzeba chciec przejrzec..

    I robi to zaawansowana obsluga klienta a nie dzial techniczny.

    >> Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)
    >
    > Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny
    > interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest
    > silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" ..

    BTS to stosunkowo proste urzadzenie.
    To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy...
    twoj telefon :)
    I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc
    decyzji (handovery itp itd).
    Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje
    zasiegu wszedzie.
    I powtorze po raz kolejny. Zgloszenia poszczegolnych klientow na jakosc
    zasiegu/sieci/polaczen rozwiazuje obsluga klienta a nie dzial techniczny. Na
    cale szczescie :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."


  • 10. Data: 2009-07-18 16:43:35
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 16:40:07 +0200, darnok wrote:
    >>> Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)
    >>Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny
    >>interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest
    >>silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" ..
    >
    >BTS to stosunkowo proste urzadzenie.

    TO czemu takie drogie :-)

    >To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy...
    >twoj telefon :)

    moj telefon mierzy tylko w jedna.

    >I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc
    >decyzji (handovery itp itd).

    Czyli kolejna rzecz do powiedzenia klientowi, skoro telefon to wysyla

    >Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje
    >zasiegu wszedzie.
    >I powtorze po raz kolejny. Zgloszenia poszczegolnych klientow na jakosc
    >zasiegu/sieci/polaczen rozwiazuje obsluga klienta a nie dzial techniczny. Na
    >cale szczescie :)

    A obsluga klienta w ogole bedzie probowala rozwiazac czy "zasiegu nie
    gwarantujemy, zyczymy dalszej serdecznej wspolpracy".

    J.


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: