eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZasieg czy przeciazenieRe: Zasieg czy przeciazenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news
    .wcss.wroc.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Date: Sat, 18 Jul 2009 18:43:35 +0200
    Organization: -
    Lines: 32
    Message-ID: <7...@4...com>
    References: <h3q84k$ouj$1@news.onet.pl> <h3qh33$ad6$1@inews.gazeta.pl>
    <h3s3ep$8u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <h3sbih$qbf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    <h3sn0c$keh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1247935404 19143 82.143.187.50 (18 Jul 2009 16:43:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jul 2009 16:43:24 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:976593
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 18 Jul 2009 16:40:07 +0200, darnok wrote:
    >>> Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)
    >>Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny
    >>interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest
    >>silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" ..
    >
    >BTS to stosunkowo proste urzadzenie.

    TO czemu takie drogie :-)

    >To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy...
    >twoj telefon :)

    moj telefon mierzy tylko w jedna.

    >I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc
    >decyzji (handovery itp itd).

    Czyli kolejna rzecz do powiedzenia klientowi, skoro telefon to wysyla

    >Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje
    >zasiegu wszedzie.
    >I powtorze po raz kolejny. Zgloszenia poszczegolnych klientow na jakosc
    >zasiegu/sieci/polaczen rozwiazuje obsluga klienta a nie dzial techniczny. Na
    >cale szczescie :)

    A obsluga klienta w ogole bedzie probowala rozwiazac czy "zasiegu nie
    gwarantujemy, zyczymy dalszej serdecznej wspolpracy".

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: