eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZasieg czy przeciazenieRe: Zasieg czy przeciazenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Date: Sat, 18 Jul 2009 16:40:07 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <h3sn0c$keh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h3q84k$ouj$1@news.onet.pl> <h3qh33$ad6$1@inews.gazeta.pl>
    <h3s3ep$8u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <h3sbih$qbf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: aazs245.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1247928140 20945 83.6.156.245 (18 Jul 2009
    14:42:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jul 2009 14:42:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:976575
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:kdi365p7pj722dmse74b71d99tq1mfsj61@4ax.com, *J.F.* wrote:
    > On Sat, 18 Jul 2009 13:25:01 +0200, darnok wrote:
    >> In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf@4ax.com, *J.F.* wrote:
    >>> On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
    >>>> Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.
    >>> Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do
    >>> BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co
    >>> najwyzej przyjac reklamacje" ..
    >>
    >> A myslisz ze osoba "z dostepem do BTSa" to co ci z nim zrobi ?
    >> Skoro dotad nie widza problemu (znaczy zapewne BTS sam nie alarmuje
    >> ze sie zepsul) to ewentualnie problem jest z pokryciem - zgloszenie
    >> do planistow, albo problem jakosciowy do wylapania w statstykach.
    >
    > Ale statystyki trzeba chciec przejrzec..

    I robi to zaawansowana obsluga klienta a nie dzial techniczny.

    >> Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)
    >
    > Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny
    > interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest
    > silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" ..

    BTS to stosunkowo proste urzadzenie.
    To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy...
    twoj telefon :)
    I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc
    decyzji (handovery itp itd).
    Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje
    zasiegu wszedzie.
    I powtorze po raz kolejny. Zgloszenia poszczegolnych klientow na jakosc
    zasiegu/sieci/polaczen rozwiazuje obsluga klienta a nie dzial techniczny. Na
    cale szczescie :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: