  • Data: 2016-01-08 20:58:58
    Temat: Re: Zasady symulacji układu
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2016 o 20:47, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > Pod linuksem nie próbowałem. Pod Windows weź LTSpice (bez problemu
    > znajdziesz, aktualna jest chyba wersja IV). Ma wszystko, co trzeba,

    Właśnie próbuję LTSpice IV. Czy to program bazujący na źródłach spice?
    Czy sam ma dostępne źródła?

    > .cir to plik tekstowy ze strukturą obwodu i poleceniami co ma policzyć
    > plus ewentualnie danymi wejściowymi (np punkt pracy jeżeli są problemy
    > ze zbieżnością).

    Po załadowaniu .asc mam schemat, po załadowaniu .cir mam plik tekstowy z
    podświetlaniem składni. Daje się symulować, podaje wykresy, gdy najpierw
    wybiorę View->Visible Traces.
    Chyba nie ma przedstawienia schematu .cir; informacji przestrzennych nie
    ma w .cir choć przydało by się takie generowanie tak jak potrafi
    wygenerować schemat grafu program graphviz.