-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5,
LT) ?
Date: Thu, 24 Jun 2010 12:22:08 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 23
Message-ID: <hvvbkg$r3s$1@node2.news.atman.pl>
References: <hvtvgi$s99$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1277374928 27772 83.238.176.82 (24 Jun 2010 10:22:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2010 10:22:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <hvtvgi$s99$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291762
[ ukryj nagłówki ]On 23.06.2010 23:49, Adam Szewczak wrote:
> Czesc.
>
> Takie temy raczej do pokombinowania po co.
> Jaka jest zasadnosc stosowania w dalszym ciagu u wiekszosci producentow
> choc jednego silnika benzynowego w duzych samochodach dostawczych. Typu
> Sprinter, LT (Crafter chyba juz niema), T5, itd itp.
>
> Bo jak dla mnie:
> kiedys byly zasadniczo mocniejsze i cichsze.
> obecnie to hmm jakies zastosowania specjalne, nie wiem ze silnik ma byc
> cichy, odpalac przy mrozach.
> Eksploatacja, jak ktos jezdzi po miescie ciagle zapalajac i gaszac
> pojazd - chyba benzynowy zdal by lepiej zadanie.
> Mniej czesci do zepsucia i mniejszy ich koszt ?
>
> Jakies inne uzasadnienie ?
Trochę na marginesie, ale może..
Gratisowe paliwo do prywatnego samochodu, o ile się ma benzynowe:)
Taki żuk czy nyska gnijące na placu, zarejestrowany na firmę - wiesz ile
miesięcznie potrafią przejechać? a jakie spalanie ma!
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.10 12:23 paranoix
- 24.06.10 12:24 Brzezi
- 24.06.10 12:44 Czarek Daniluk
- 24.06.10 13:04 kamil
- 24.06.10 14:27 Adam Szewczak
- 24.06.10 15:40 Michał Gut
- 24.06.10 19:55 Przemek V
- 24.06.10 20:47 Czarek Daniluk
- 24.06.10 20:48 Czarek Daniluk
- 25.06.10 14:17 czak norris
- 25.06.10 18:04 Adam Szewczak
- 26.06.10 01:11 J.F.
- 28.06.10 18:54 Adam Szewczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=