eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
  • Data: 2010-06-24 12:22:08
    Temat: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23.06.2010 23:49, Adam Szewczak wrote:
    > Czesc.
    >
    > Takie temy raczej do pokombinowania po co.
    > Jaka jest zasadnosc stosowania w dalszym ciagu u wiekszosci producentow
    > choc jednego silnika benzynowego w duzych samochodach dostawczych. Typu
    > Sprinter, LT (Crafter chyba juz niema), T5, itd itp.
    >
    > Bo jak dla mnie:
    > kiedys byly zasadniczo mocniejsze i cichsze.
    > obecnie to hmm jakies zastosowania specjalne, nie wiem ze silnik ma byc
    > cichy, odpalac przy mrozach.
    > Eksploatacja, jak ktos jezdzi po miescie ciagle zapalajac i gaszac
    > pojazd - chyba benzynowy zdal by lepiej zadanie.
    > Mniej czesci do zepsucia i mniejszy ich koszt ?
    >
    > Jakies inne uzasadnienie ?

    Trochę na marginesie, ale może..
    Gratisowe paliwo do prywatnego samochodu, o ile się ma benzynowe:)
    Taki żuk czy nyska gnijące na placu, zarejestrowany na firmę - wiesz ile
    miesięcznie potrafią przejechać? a jakie spalanie ma!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: