eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
  • Data: 2010-06-24 20:47:22
    Temat: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-06-24 14:27, Adam Szewczak pisze:

    > A taki diesel 1.4HDi w bipperze mimo ze turbo to nie ma kompletnie
    > zadnego dolu. Jedzie gorzej niz moje stare 1.4D, dopiero jak turbo
    > zalapie to ma sens.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Wsiądź w 1,25 Multijet chociażby w doblo - próbujesz ruszyć ciut
    dynamiczniej, ale bez przygazówki, według danych fabrycznych max moment
    ma już od 1750RPM... ruszasz jak starym TDI które ma max moment od 1900
    i to co ma niżej moment nim nie osiągnie jakichś 2500RPM to nie jedzie ;)
    Jak tylko wsiadłem to przyzwyczajony do starego Golfa parę razy się tak
    prawie władowałem ... tfu to znaczy ktoś się prawie mi w bok władował
    ... ruszam sobie z wolnych obrotów bez dotykania gazu i dopiero buta ...
    a to badziewie nie przyspiesza :D

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: