eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
  • Data: 2010-06-24 11:33:47
    Temat: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Cze, 23:57, "Adam Szewczak" <horses@usu .poczta.onet.pl> wrote:

    >     CNG mi jeszcze przyszlo do glowy, bo Fiat ma takie pojazdy fabryczne,
    > Mercedes, BTW smiesznie wyglada taki silnik benzyna 1.8 CNG w takim
    > pojezdzie.
    > Przy takim duzym samochodzie CNG jest bardziej sensowne, bo butle sa pod
    > samochodem i wszystko jest fabrycznie dograne. Ale to moje zdanie.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Moim zdaniem bezsens.
    Widziałem kiedyś takie ruszające sobie Iveco Daru natury z naklejkami
    że pojazd ekologiczny na CNG.
    Szczerze to to nie miało mocy żeby ruszyć, człek tak to piłował żeby
    zacząć się toczyć, iż stwierdziłem że pchanie takiego silnika + CNG do
    pojazdu ciągającego duże ciężary mija się z celem.
    To nie miało praktycznie ani mocy ani odpowiedniego momentu z dołu.
    Czyli albo diesel z mocnym dołem, albo jakaś wariacja diesla z CNG
    żeby też to miało mocny dół. Tak było kiedyś widziałem nawet zdjęcia
    Tatry z butlami na CNG ;)

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: