  • 31. Data: 2014-02-20 20:18:59
    Temat: Re: Żarówka LED a miganie
    Od: l...@g...com

    użytkownik Jingiel napisał:

    > No ok, ale pewnie przy tym rezystorze lepiej nie wkręcać normalnej
    >
    > żarówki,

    A co to jest normalna zarowka? :)
    http://allegro.pl/zarowka-philipsa-pradozerca-i39767
    24858.html

  • 32. Data: 2014-02-21 00:36:20
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Czyli ewentualnie triak o większej wydajności prądowej?

    A dać w szereg dławik dla ograniczenia udaru?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 33. Data: 2014-02-21 10:16:06
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-02-21 00:36, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A dać w szereg dławik dla ograniczenia udaru?

    Do triaka to nie najlepszy pomysł. Różnica faz między prądem i napięciem
    komplikuje zabawę.

    Paweł

  • 34. Data: 2014-02-22 00:19:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:le75gn$6uk$1@news.task.gda.pl...

    > Do triaka to nie najlepszy pomysł. Różnica faz między prądem i napięciem
    > komplikuje zabawę.

    No fakt, "impuls zwrotny" może przebić triak?
    To niewielkimi kondziołkami, w formie filtru dolnoprzepustowego, coby
    przyciąć pochodną udaru, a i kosinus fi by się może poprawiło?
    Albo... termistor, w stanie chłodnym, to on przyjmie udar, rozgrzeje i
    straty na nim zmaleją do wartości akceptowalnych, tylko, czy do następnego
    impulsu zdąży ostygnąć?
    A może małego "greca" na wejściu, a całe gównienie w rzeźbie po stronie
    stałoprądowej, gdzie dławik nie komplikowałby rozbieżności fazowych,
    przyfiltrowałby ciut składową stałozmienną (żart) :), a i udaru by uciął
    conieco? Triak po stronie właściwej, po drugiej cała logika...
    Dobra, spadam... moja wyobraźnia ostatnio się urlopuje :) W każdym razie,
    chciałem dobrze :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 35. Data: 2014-03-02 15:08:53
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    hmmm

    U rodzicow padla fotokomorka (pol roku?) chyba marki BTE albo cos w tym stylu.
    Przekaznik ciagle trzyma. Niezly bubel, musialem zworke zrobic by ominac
    fotokomorke.

    A brama przesuwana wisniowski ze sterownikiem Eldrim, silnik jakis od
    wycieraczek samochodowych. Problem taki ze ta brame sie przesunie rozsadna sila
    nawet gdy jest zasunieta :-( To co to za zabezpiecznie?!!!!!

    Sterownik eldrim nie obsluguje dodatkowych kanalow albo nie wyprowadzono ich na
    plytke, chcialem dodac otwieranie furki z pilota i dupa, trzeba osobny
    odbiornik. Niech sie ucza od bram wloskiej firmy Ditec, tam jest wszystko
    wyprowadzone - dodatkowe zalaczanie oswietlenia itp, mozna sobie pokombinowac.

  • 36. Data: 2014-03-02 15:09:26
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    A jaki jest cel wymiany zarowki? Szybko pada?