-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <585d8831$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<585d8afc$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<585d9436$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
From: z <...@...pl>
Date: Sat, 24 Dec 2016 00:00:04 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <585d9436$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <585dac71$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-68-26.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1482534001 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 89.77.68.26:52634
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596017
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-12-23 o 22:16, atm pisze:
> Mhm, rozumiem ze pracujesz charytatywnie i stad oczekiwanie, ze inni
> beda dzialac w ten sam sposob?
Jeśli onet zniechęca mnie do wchodzenia na ich stronę to niech im ziemia
lekką będzie.
Bo reklamy umieszczać to trzeba umieć. Debilna natarczywość nawet
desperata potrafi odstraszyć.
Przeczytam sobie to samo gdzie indziej. Albo i nie bo autorzy w tym
"artykule" (który inni zaraz powielą) popełnili mnóstwo błędów i za taką
jakość dziennikarstwa na chleb na pewno nie zarobią :-)
z
PS. Podobno UE już pracuje nad zakazem wykrywania adblocka bo to jest
łamanie wolności obywatelskich ;-)
PS 2. no dobra poświęciłem się. Generalnie "wieś tańczy i śpiewa na tym
onecie a ładuje się dramatycznie i trzeba ścigać interesujące treści na
ekranie :-)
Utwierdziłem się w niezaglądaniu do tego rynsztoka :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.16 03:19 RadoslawF
- 24.12.16 03:21 Zenek Kapelinder
- 24.12.16 04:29 Jolek
- 24.12.16 10:14 z
- 24.12.16 10:19 z
- 24.12.16 11:47 Zenek Kapelinder
- 27.12.16 22:33 re
- 27.12.16 23:22 z
- 28.12.16 00:43 Scobowski
- 28.12.16 18:56 re
- 28.12.16 20:12 Irokez
- 28.12.16 20:16 z
- 28.12.16 20:26 z
- 29.12.16 00:17 re
- 29.12.16 00:20 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=