  • Data: 2016-12-24 03:19:00
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-24 o 00:00, z pisze:

    > Jeśli onet zniechęca mnie do wchodzenia na ich stronę to niech im ziemia
    > lekką będzie.
    > Bo reklamy umieszczać to trzeba umieć. Debilna natarczywość nawet
    > desperata potrafi odstraszyć.
    > Przeczytam sobie to samo gdzie indziej. Albo i nie bo autorzy w tym
    > "artykule" (który inni zaraz powielą) popełnili mnóstwo błędów i za taką
    > jakość dziennikarstwa na chleb na pewno nie zarobią :-)

    Umieć to trzeba reklamy wycinać a nie liczyć że ktoś zrezygnuje
    dla ciebie z zarobku.

    > PS. Podobno UE już pracuje nad zakazem wykrywania adblocka bo to jest
    > łamanie wolności obywatelskich ;-)

    Gówniane strony które dzisiaj próbują zniechęcić cię do addblocka
    i podobnych przeniosą się na serwery poza UE.

    > PS 2. no dobra poświęciłem się. Generalnie "wieś tańczy i śpiewa na tym
    > onecie a ładuje się dramatycznie i trzeba ścigać interesujące treści na
    > ekranie :-)
    > Utwierdziłem się w niezaglądaniu do tego rynsztoka :-)

    Ja się nie poświęcałem, strona się wczytała bez reklam.
    Onet to betka w porównaniu do takiego WP.
    Ale ja mam wyłączone sporo "udogodnień" które udogodnieniami są
    dla wszystkich poza indywidualnymi użytkownikami.