  • Data: 2016-12-24 00:00:04
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-23 o 22:16, atm pisze:
    > Mhm, rozumiem ze pracujesz charytatywnie i stad oczekiwanie, ze inni
    > beda dzialac w ten sam sposob?

    Jeśli onet zniechęca mnie do wchodzenia na ich stronę to niech im ziemia
    lekką będzie.
    Bo reklamy umieszczać to trzeba umieć. Debilna natarczywość nawet
    desperata potrafi odstraszyć.
    Przeczytam sobie to samo gdzie indziej. Albo i nie bo autorzy w tym
    "artykule" (który inni zaraz powielą) popełnili mnóstwo błędów i za taką
    jakość dziennikarstwa na chleb na pewno nie zarobią :-)

    PS. Podobno UE już pracuje nad zakazem wykrywania adblocka bo to jest
    łamanie wolności obywatelskich ;-)

    PS 2. no dobra poświęciłem się. Generalnie "wieś tańczy i śpiewa na tym
    onecie a ładuje się dramatycznie i trzeba ścigać interesujące treści na
    ekranie :-)
    Utwierdziłem się w niezaglądaniu do tego rynsztoka :-)