  • Data: 2016-12-28 20:12:33
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-27 o 23:22, z pisze:

    > Dokładnie. Taki pożalsieboze portal nie dość że umieszcza wku... reklamy
    > to jeszcze bezczelnie każe mi wyłączyć adblocka żeby wejść na stronę i
    > przeczytać te wypociny a zarabiać to by chciał na reklamach.
    > To jest proszenie się o kłopoty.

    Popieram.
    Wrócę do czytania onetu i jego odszczepieńców kiedy przestaną
    automatycznie bez mojej zgody włączać pełnym ryjem reklamy.
    Do czego to doszło, żeby mieć powyłączane głośniki we wszystkich
    komputerach we wszystkich miejscach pracy. Onet to zmasakrował po
    prostu. Bydło najpierw zaprasza do wejścia a potem wali w ryja..
    dziękuję, ale masochistą nie jestem. Niech polegną. W to miejsce wejdą
    inteligentniejsi.

    --
    Irokez