  • Data: 2016-12-27 23:22:41
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-27 o 22:33, re pisze:
    > Zainstalowałeś sobie przeglądarkę największego spamera internetu by nie
    > oglądać jego reklam :-)

    Próbowałeś? To działa.

    Nie wku... mnie reklamy. Są ale nie przytłaczają i nie denerwują.

    > Jedni szpiegują inni nie.

    Naiwny :-)

    > I co robisz ? Siadasz w kąciku i płaczesz ? :-)

    Nie wchodzę tam gdzie mnie gorzej traktują. Ich strata :-)

    > Będziesz miał tylu użytkowników to pogadamy :-)

    Jesteś w tyle za najnowszymi badaniami amerykańskich naukowców :-)

    > Ta, jasne pasiesz się na portalach i jeszcze chciałbyś by Ci za to
    > płacono :-)

    Tak bo reklama jak wiadomo ;-) powoduje zyski a zyski nie biorą się z
    nikąd. Ktoś musi te raklamy oglądać.
    Tu nie jest perpetum mobile :-)

    > Debilizm trzeba piętnować a nie się do niego przyzwyczajać :-)
    > ---
    > No wiesz ... reklamy są debilizmem, ale wynikającym z tego, że po prostu
    > nie chcesz płacić za nic.

    Dokładnie. Taki pożalsieboze portal nie dość że umieszcza wku... reklamy
    to jeszcze bezczelnie każe mi wyłączyć adblocka żeby wejść na stronę i
    przeczytać te wypociny a zarabiać to by chciał na reklamach.
    To jest proszenie się o kłopoty.

    WON!

    Jestem odszczepieńcem? Sądzę że wątpię ;-)