    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Date: Wed, 08 Feb 2012 16:06:10 +0100
    <jgohqq$kv0$2@inews.gazeta.pl> <jgoi3k$kv0$4@inews.gazeta.pl>
    <jgos5s$nek$1@inews.gazeta.pl>
    <4f2ffc42$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <4f30eb0b$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <jgtg64$fkc$3@inews.gazeta.pl> <jgtng9$7ri$1@inews.gazeta.pl>

    In article <jgtng9$7ri$1@inews.gazeta.pl>, kamil <k...@s...com>
    wrote:

    > Uparłeś się na te "artystki" jakbyś conajmniej jakiś kompleks miał na
    > tym punkcie.
    >
    > Nikt tu nie neguje braku artyzmu w zdjęciach podrzędnych aktorzyn dla
    > tabloidu, ale "takie chce klient" w kontekście walących się ścian i
    > horyzontu jest po prostu zabawne.

    Jak juz mowilem. Najpierw probowalem wejsc na 'szolbiznes zagraniczny'.
    I polski. Ale nie znam tych ludzi i te fotki wywolywaly we mnie takie
    sam reakcje jak zdjecia cudzej cioci na imieninach.
    Wszedlem na 'znani ludzie' i do tego dzialu sie odnosze.
    Nie chodzi tylko krzywe horyzonty, ale te zdjecia wygladaja na
    przypadkowe snapshoty. Mniej wiecej to samo, co widuje sie na Naszej
    Klasie...

    TA