  • Data: 2012-02-08 19:55:15
    Temat: Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 15:32, Piotr Wygoda <p...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:
    >
    > http://www.piotrwygoda.com
    >
    > Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotrek Wygoda

    Przeczytałem wątek, przejrzałem Twoją stronę.

    Grupowi przyperdalaczesiędowszystkiego w swoim żywiole,
    Kamilek w szczególności.

    Dobrze, że zlewasz drobiazgi takie jak krzywy horyzont w
    Międzyzdrojach.
    Czytelnicy pisemek, w których się takie zdjęcia pojawiają,
    nie bywają na tej grupie i im też to zwisa.
    Bywalcy tej grupy nie oglądają takich wydawnictw.
    (Albo [o zgrozo] oglądają skoro tak jojczą)
    Niedostatki techniczne, które dają się zauważyć zauważy jedynie
    hobbysta amator i wyżej.
    Fotografujesz tych ludzi takimi, jakimi chcą być oglądani przez
    publiczność poza sceną i estradą,
    i przez siebie samych pewnie też.

    Natomiast żałuję, że w ten sam sposób podszedłeś do rozdziału "Ludzie
    znani"
    Tu warto było się chwilę zastanowić (bo widać, że miałeś czas)
    jak sfotografować znanego kompozytora a jak znanego i lubianego
    aktora.
    Wiekszość postaci w tym rozdziale ma podobną zdziwioną minę, może
    prócz Kryszaka.

    Podsumowując, jesteś dobrym rzemieślnikiem.

    Pozdrawiam
    JD