  • Data: 2011-04-25 17:22:46
    Temat: Re: Zapraszam do galerii
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze na wszystko.
    > Roznice pomiedzy Ameryka a Europa dobrze skwitowal Woody Allen w
    > "Hollywood Ending":

    Woody Allen skwitował różnicę słowami Amerykanina. On jest Amerykański
    na wskroś. Nawet humor postrzega jako "know how".
    Where is that zen honey?:)

    > Na razie tylko zerknalem na fragmenty "Fata Morgana". Rzeczywiscie,
    > "Koyaanisqatsi" to ta sama mysl

    Bo "Koyaniskqatsi" jest w "Facie Morganie" jako epizod.
    Po obejrzeniu "Dersu Uzali" znasz wszystkie westerny jakie powstały,
    nie musisz ich oglądać. Ale żeby obejrzeć "Dersu Uzalę" musisz mieć
    coś w głowie... no chyba, że jesteś dzieckiem to po prostu chłoniesz.
    Na Carlo Gesualdo wysiądzie większość ludzi z ich wiedzą nabytą. Ta
    głębia się "nie broni"

    > W Ameryce koncowy produkt musi sie bronic po odrzucieniu "glebi",
    > inaczej produkt zotaje odrzucony. W Europie moze byc "glebia" z
    > kiepskim produktem koncowym i ludzie beda sie zachwycac.

    Zostaw ludzi, co myślą i co się broni. Wiedza jako taka jest
    bezbronna. Ameryka musi jej wręczyć przynajmniej proporzec;)
    Widzisz ten uśmieszek na końcu zdania. To też jest Ameryka. Jakbyśmy
    nie mogli się bez niego obejść.

    > Wedlug mnie, zadne z podejsc do zagadnienia tworczosci nie jest
    > lepsze, one sie uzupelniaja.

    Jest jak mówisz. Ciastko musi mieć polewę:P

    marek