  • Data: 2011-04-26 12:08:49
    Temat: Re: Zapraszam do galerii
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z wiara nie dyskutuje.

    To nie jest wiara!

    Tak dziala komputer:
    http://download.oracle.com/javase/tutorial/java/gene
    rics/subtyping.html

    Erwitt dziedziczy po Bressonie, jest wiec czyms wiecej niz Bresson,
    obejmuje Bressona. Bresson zawiera sie w Erwittcie ale nie odwrotnie.

    Czemu nie napisalem tego tak na poczatku? Bo jestem glupi/
    ograniczony...

    > Licytatorski ton naszej rozmowy zdaje się byc naturalną koleja rzeczy.

    Zobacz do czego doszlimy!
    Ponizej koan o fotografii...

    > Powiesz "prostota, geniusz". Tak. On był geniuszem, ty dzieki niemu
    > nie bedziesz. Czy zen o tym mowi choc zdanie?

    "Duzy kot glosno mruczy ale nigdy nie zaryczy jak lew."

    = = = = =
    "Mistrz Foton i adept fotografii"

    Adept fotografii o imieniu Raw przyszedl do Mistrza Fotona z prosba:
    - Mistrzu, Twoje zdjecia sa takie wyraziste, takie wspaniale, wszyscy
    sie nimi zachwycaja. Ja nie potrafie robic dobrych zdjec, naucz mnie
    jak je robic.
    Mistrz odpowdzial:
    - Mowisz, ze nie potrafisz robic dobrych zdjec... Zamiast to powtarzac
    musisz sobie to uswiadomic. Nastepnym razem gdy bedziesz chcial zrobic
    zdjecie, wybierz temat, obiekt, przygotuj parat, skadruj obaz... ale
    nie rob zdjecia.
    Jak to? Przeciez ja chce zaczac robic dobre zdjecia... Zdziwil sie
    Raw.
    Mistrz odpowiedzial:
    Od teraz, za kazdym razem gdy bedziesz chcial zrobic zdjecie nie rob
    go, poniewaz chcesz zrobic dobre zdjecie ale ty przeciez nie potrafisz
    robic dobrych zdjec. Gdy skonczysz robic zdjecia przyjdz i pokaz mi co
    zrobiles. Zakonczyl Mistrz. Po tych slowach Raw doznal oswiecenia i
    nigdy wiecej sie nie pojawil ze swoimi zdjeciami.

    Komentarz mnicha:
    Przegranym jest ten kto to odkryje w sobie pustke i bedzie probowal ja
    zwalczycz lub oswoic.
    Zwyciezca jest ten kto uswiadamia sobie wlasa pustke.

    Podsumowanie:
    Duzy kot moze glosno mruczec ale nigdy nie zaryczy jak lew.
    Czy Raw nie pojawil sie ze swoimy zdjeciami poniewaz jest kotem czy
    dlatego ze odkryl w sobie lwa?
    = = = = =

    Nic nie bralem ... slowo harcerza!

    :)