  • Data: 2011-09-20 20:14:19
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Wszystko zależy od tego, co się pokazuje. Projekty jak by nie było,
    > ocierające się o artyzm, winny jednak trochę zmuszać do niebanalnego
    > zachowania się oglądacza tychże.

    Byle nie zapomnieć do końca, że Internauta jest w transie
    nieustannego napływu bodźców - nie działa, jak powinno? To zjeżdżam, bo
    już 15 innych otwartych stronek czeka na obadanie.

    W dodatku od razu odzywa się schemat myślowy: nie działa jak należy?
    To pewnie albo wszystko spaprane przez jakiegoś amatora (i co rusz będą
    jakieś niespodzianki, kto wie, czy nie gorsze, bardziej frustrujące),
    albo coś technologicznie nie jestem kompatybilny, albo w końcu nadajemy
    na różnych falach i dziś się nie porozumiemy. No i masz pięć sekund na
    udowodnienie, że to odbiorca powinien się poddać i dostosować do Twojej
    wizji.

    O'kay, tyle ode mnie na ten temat.

    Mariusz [mr.]